jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Mercedes projednával incident mezi Hamiltonem a Bottasem ve 3. kvalifikaci

Valtteri Bottas říká, že Mercedes debatoval o incidentu, ke kterému došlo při třetí kvalifikaci, cílem bylo, aby se něco takového nestalo znovu.

Bottas zpočátku jel před Hamiltonem na trati, když se připravovali na své poslední jízdy ve třetí kvalifikaci, ale Hamilton Bottase bleskově předjel v posledním sektoru.

Finský pilot tvrdí, že Hamiltonovo předjíždění, které nebylo výsledkem týmových pokynů, zničilo jeho přípravné kolo a nakonec ovlivnilo jeho poslední rychlé kolo, takže získal až pátou pozici na roštu.

„Při první jízdě bylo na trati plno aut a po celý víkend jsme potřebovali pořádná zaváděcí kola, aby pneumatiky pořádně fungovaly,” uvedl Bottas.

„To se nám však podařilo v první kvalifikaci a taky druhá byla celkem dobrá. Ale potom vždycky zapůsobila obsazená trať a ta kola byla dost neuspořádaná.”

„Při poslední jízdě v třetí kvalifikaci, to nebylo plánované. Já jsem zpomaloval kvůli Red Bullu, který byl přede mnou, abych si vytvořil určitou mezeru.“

„Myslím, že Lewis nevěděl, že je přede mnou nějaký vůz, myslel si, že jedu pomalu jen tak pro zábavu, ale samozřejmě to nebylo správné. Potom se dostal přede mne, takže jsem znovu musel zpomalit.“

„Diskutovali jsme o tom soukromně, abychom se ujistili, že v zásadě existují způsoby, jak to zařídit, aby se to už nikdy nestalo. Ale ne, určitě to nebylo plánované.“

Oběma jezdcům Mercedesu se nedařilo dostat maximální výkon ze svých vozů W, 10, měli problémy s tím, aby přiměli své pneumatiky Pirelli k optimálnímu fungování.

„Myslím, že jsme měli nejrychlejší zaváděcí kolo ze všech týmů, potřebovali jsme to, abychom připravili pneumatiky, zvlášť ty přední,“ vysvětlil. 

„Ideálně bychom měli úplně volnou trať a jeli bychom mnohem rychleji, než jsme byli schopní jet.“

„Jediná příležitost, kdy jsme to tak mohli udělat, byla v první kvalifikaci a trochu v druhé, ale bylo to hodně na ostří nože, pokud jde o teplotu pneumatik.“

„Když zahájíte kola s pneumatikami, které jsou příliš studené, lehce se stane, že to tu a tam odskočí. A potom vám podklouznou pneumatiky a už nemáte tu přilnavost.“

„Náročnou částí toho všeho je získat tu správnou rovnováhu mezi předními a zadními pneumatikami,“ dodal.

„Letos ta maximální teplota, kterou Pirelli umožňuje, je nižší než ta loňská, ani loni nebylo snadné přimět přední pneumatiky k správnému fungování, ale dařilo se to.“

„Teď s tou nižší teplotou zahřívačů pneumatik je pro nás z nějakého důvodu těžší to zvládnout.“

„A tady je to velmi těžké dostat pneumatiky na správnou teplotu, není tu mnoho rychlých zatáček, které by umožnily získat tu teplotu a energii v zaváděcím kole, takže rovnováha mezi předními a zadními pneumatikami je tady pro nás problém.“

Zdroj: www.crash.net

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Leclerc v Belgii získal své první vítězství ve Formuli 1Při nedělní Velké ceně Belgie získal Charles Leclerc své první vítězství ve Formuli 1. V závěrečné fázi se mu podařilo udržet za sebou Lewise Hamiltona. Týmu Ferrari se v Belgii dařilo.
22:12, 13.10.
09:06, 13.10.
06:59, 13.10.
21:51, 11.10.
17:36, 11.10.
10:47, 11.10.
10:37, 11.10.
22:14, 10.10.
21:01, 02.10.
14:57, 29.09.
21:25, 28.09.
17:02, 28.09.
12:29, 28.09.
16:10, 27.09.
15:37, 27.09.
13:09, 27.09.
21:55, 25.09.
18:15, 22.09.
21:46, 21.09.
17:29, 21.09.
13:30, 21.09.
20:52, 20.09.
20:50, 20.09.
22:51, 19.09.
22:09, 08.09.
16:40, 08.09.
17:28, 07.09.
13:15, 07.09.
17:01, 06.09.
13:19, 06.09.
Lotus - launch Ferrari - launchJosef Král testuje F1 HRT v Abu Dhabi
Představení VJM02 VJM02 - první výjezdPrezentace McLarenu 2009
TF109 Ferrari F60GP Monaka - pátek