jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Tým Williams očekává zlepšení

Britský tým Williams klesl v roce 2018 na konec startovního roštu a v sezoně 2019 to je zatím ještě horší. Ukázalo se, že jejich vůz nemá dostatečnou rychlost a jeho piloti nemají šanci ani ve středu závodního pole.

Tým Williams však v letošní sezoně prohlásil, že si je jistý, že základ vozu 2019 představuje zásadní zlepšení ve srovnání s tím loňským a že je pouze nutné, aby se agresivně pracovalo na dalším vývoji.

Nováček George Russel řekl o minulém závodním víkendu v Británii: „Je to pro nás momentálně proces, který probíhá krok za krokem. Tým měl loni velmi těžkou sezonu.”

„Chtěli hodně změnit strukturu a bylo to skoro tak, že jsme museli udělat dva kroky nazpět, než jsme udělali tři kroky vpřed.”

„Základní práce už je  hotová a teď se musíme snažit, abychom z vozu dostali vyšší výkon, jak sezona pokračuje. A já věřím, že se nám to může podařit.”

Doug McKiernan přešel k Williamsu začátkem roku 2018 a vzal na sebe hlavní zodpovědnost za aerodynamiku, poté do Dirk de Beer odešel několik měsíců po začátku sezony.

McKiernan de facto řídil technickou stránku od doby, kdy odešel na dovolenou Paddy Lowe po předsezonních testech – a nakonec odešel úplně.

„Každému je jasné, že, když je F1 tak jako tak sport tolik  závislý na aerodynamice, chybí nám přítlak a potřebujeme dál pracovat na tom, aby se to zlepšilo,” řekla zástupkyně šéfa týmu Claire Williamsová.

„Ale prošli jsme loni velkými změnami v aerodynamice a získali jsme nového hlavního mechanika přes aerodynamiku Douga McKiermana, který s sebou přinesl úplně novou filozofii, pokud jde o to, jak zvýšit aerodynamický výkon vozu.”

„Když to někdo dělá, je nevyhnutelné, že bude nějaký čas trvat, než se to usadí. Je nutné vrátit se téměř k základním principům, což je de facto všechno, co se loni dělalo v oblasti aerodynamiky, a bylo potřeba mít k dispozici ještě trochu víc času.”

„Myslím, že teď vidíme, že křivka aerodynamického výkonu směřuje vzhůru a je opravdu dobré vidět něco takového.”

Tým Williams plánuje pro nadcházející závody další vylepšení, která by mohla znamenat přiblížení k bojům ve středním poli jezdců, ale bude to důležité i pro vývoj v sezoně 2020.

Tvrdí, že nebylo učiněno žádné rozhodnutí týkající se získání Pata Frye.

Hlavní závodní inženýr Dave Robson charakterizoval vývoj takto: „Spousta inovací už byla připravená, než jsme zahájili zimní testování.”
 
„Samozřejmě má vůz trochu zpoždění, pokud jde o větrný tunel, a většina inovací je založená na aerodynamice, tak jak lze očekávat v současné Formuli 1. Jde o to, prostě to dokončit.”

 

Zdroj: www.motorsport.com

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Mokrou Velkou cenu Německa vyhrál Verstappen, soupeřům se nedařiloBěhem mokrého nedělního závodu čtyřikrát vyjel Safety Car. Do cíle dojelo jen 13 závodníků a na pódium se překvapivě dostal Daniil Kvjat ve voze Toro Rosso. Max Verstappen (Red Bull) vyhrál s převahou, druhý byl Sebastian Vettel, který startoval z 20. pozice. Charles Leclerc, Valtteri Bottas a Lewis Hamilton měli nehodu.
21:16, 13.08.
16:52, 04.08.
17:01, 03.08.
14:35, 03.08.
21:14, 02.08.
12:55, 02.08.
19:56, 01.08.
11:33, 31.07.
19:42, 28.07.
17:12, 28.07.
22:28, 27.07.
16:50, 27.07.
13:20, 27.07.
13:19, 27.07.
16:54, 26.07.
16:42, 26.07.
14:09, 26.07.
12:42, 26.07.
21:40, 25.07.
22:21, 23.07.
22:02, 21.07.
20:54, 18.07.
14:04, 15.07.
13:53, 15.07.
13:33, 15.07.
22:43, 14.07.
21:52, 14.07.
18:08, 14.07.
18:46, 13.07.
17:55, 13.07.
Lotus - launch Ferrari - launchJosef Král testuje F1 HRT v Abu Dhabi
Představení VJM02 VJM02 - první výjezdPrezentace McLarenu 2009
TF109 Ferrari F60GP Monaka - pátek