jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Vettel: Nadcházející týdny rozhodnou o směru vývoje SF90

Sebastian Vettel je přesvědčený, že Ferrari má před sebou nesmírně důležitých několik týdnů, během nichž si musí ujasnit, jak dál vyvíjet svůj vůz ve střední části sezony F1 2019.

Po předsezonních testech to vypadalo, že má Ferrari před Mercedesem viditelný náskok, ale v prvních třech Velkých cenách se to nepotvrdilo – Mercedes ve všech obsadil první a druhé místo.

Bývalý pilot Mercedesu a mistr světa z roku 2016 Nico Rosberg naznačil, že filozofie aerodynamiky Ferrari příliš narušuje výkon v zatáčkách, ve snaze získat co nejvyšší rychlost na rovných úsecích.

Vettel připustil, že nemá vůz, s nímž by byl v posledních Velkých cenách tak docela spokojený, a řekl, že se Ferrari musí rychle rozhodnout, co chce se svým vozem SF90 dělat.

„Máme velmi silný vůz, nic špatného na něm není, ale myslím, že nejsme zatím schopní to doladit,” řekl Vettel, který v Číně získal první pódium.

„Zatím nejsem tak úplně spokojený ve srovnání s tím, jak jsme začali. Samozřejmě ty tři trati, na kterých jsme teď byli, jsou úplně jiné. Měli jsme jiné počasí, jiné podmínky. Ale myslím, že začínáme vidět určitý vzorec a, hlavně při vzdálenosti celé grand prix, chápeme, co potřebujeme, co já potřebuji, abych plně využil ten vůz.”

„Tyhle dva týdny a další týdny budou pro nás velmi důležité, abychom pochopili, kam se máme vydat v příštích měsících.”

Ferrari a Mercedes se rozhodli pro odlišné řešení předního křídla podle nových pravidel o aerodynamice pro sezonu 2019. Týká se to ale celkového výkonu aerodynamiky každého z vozů – Mercedes je lepší v zatáčkách a Ferrari je rychlejší na rovinách – to ovlivnilo první tři závody sezony.

Ferrari se trápilo v Austrálii, Mercedes tam dominoval, ale v Bahrainu byl ve výhodě, než se závod pokazil. V Číně měl Mercedes rychlejší technický kit, ale Ferrari v rychlosti nezaostávalo tolik jako v úvodním závodě sezony.

Mattia Binotto, šéf Ferrari, je přesvědčený, že se konkurenceschopnost bude dál měnit podle toho, jaké budou okruhy.

„Austrálie byla opravdu výjimečná, tam byl ten rozdíl velmi vysoký a velký,” dodal. „Jinak si myslím, že mezi Barcelonou (při tesech), Bahrainem a Čínou byl ten rozdíl několik desetin.”

„Něco takového se dá čekat mezi dvěma vozy, které jsou velmi silné a také v mnoha ohledech velmi podobné.”

„Víme, kde jsou limity našeho vozu. A tyto limity mohou být na některých okruzích zdůrazněny ve srovnání s jinými.”  
 
„Klíčové bude vyvinout vůz tak, abychom ho v budoucnosti měli ještě silnější.”
 

 

 

Zdroj: www.motorsport.com

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Hamilton získal rekordní 6. vítězství ve Velké ceně BritánieLewis Hamilton pohodlně získal rekordní šesté vítězství ve Velké ceně Británie. Pomohl mu výjezd Safety Caru v polovině závodu. Na druhém místě skončil jeho hlavní soupeř v boji o titul, týmový kolega Valtteri Bottas. Sebastian Vettel a Max Verstappen měli kolizi.
20:54, 18.07.
14:04, 15.07.
13:53, 15.07.
13:33, 15.07.
22:43, 14.07.
21:52, 14.07.
18:08, 14.07.
18:46, 13.07.
17:55, 13.07.
13:41, 13.07.
13:40, 13.07.
20:51, 12.07.
20:28, 12.07.
14:17, 12.07.
13:57, 12.07.
13:23, 12.07.
19:22, 01.07.
16:48, 30.06.
18:22, 29.06.
13:40, 29.06.
18:25, 28.06.
16:04, 28.06.
18:19, 23.06.
16:52, 23.06.
18:51, 22.06.
13:30, 22.06.
18:13, 21.06.
14:41, 21.06.
10:55, 10.06.
10:09, 10.06.
Lotus - launch Ferrari - launchJosef Král testuje F1 HRT v Abu Dhabi
Představení VJM02 VJM02 - první výjezdPrezentace McLarenu 2009
TF109 Ferrari F60GP Monaka - pátek