jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Jsem zklamaný, smutný a znepokojený, říká Lorenzo

Jerez měl ukázat, jak na tom  Lorenzo je. V Jerezu získal na Ducati své první pódium. Ale pořád se mu nedaří. Do cíle dojel jako dvanáctý, na Márqueze měl ztrátu víc než dvacet sekund.

„Po tomto závodě nemůžu být spokojený,” připustil. „Logické je, že se cítím smutný, zklamaný a znepokojený. Jen se mi podívejte do tváře. Nelíbí se mi situace, kdy do toho dám všechno a jsem pomalý. Tahle doba je pro mne těžká, ale jediná možnost je zůstat pozitivně naladěný”

Ovlivnilo váš závod desáté místo v kvalifikaci?

„Startoval jsem později, možná jsem mohl být rychlejší v prvních kolech, ale dnes jsem byl pomalý, dokonce i když jsem jel sám. Když člověk nemá tu správnou rychlost, může stejně získat pozice, ale to se dnes nestalo.”

Co vás teď momentálně omezuje?

„Necítím se jistý, zvlášť na vjezdu do zatáček. Motorka přenáší příliš mnoho váhy na předek a mám z toho unavené ruce. Něco se potřebuje změnit v podvozku nebo v brzdění motorem, protože se necítím bezpečně. A momentálně  hodně ztrácím ve srovnání s ostatními jezdci Hondy. Nemyslím tím jenom Márqueze, ale mluvím i o Crutchlowovi a Nakagamim.Dokud nenajdu řešení tohoto problému, nemůžu být rychlý.”

Musíte přizpůsobit svůj styl jízdy Hondě, nebo to je naopak?

„Určitě se můžu zlepšit. Pořád ještě se učím něco nového, pokaždé když vyjedu. Ale na druhou stranu musíme upravit motorku, tak abych na ní cítil větší jistotu. Zlomenina člunkové kosti mi při řízení nepřekáží. Pořád ještě nemůžu trénovat tak, jak bych chtěl, z hlediska svalů, ale to není ten problém.”

Je to jen otázka času?

„Jsou motorky, na kterých se ihned člověk cítí dobře, jakmile na ně sedne, a pak jsou jiné, kde to tak není. Jsou jezdci, kteří se rychle přizpůsobí změnám, a jiní, kteří se nepřizpůsobí tak rychle. Zřejmě jsem v té druhé skupině. Tuhle zimu jsem přišel o tolik testů. A potřebuji najezdit na Hondě další kilometry. Chtěl bych jasně říct: Já  to nevzdávám.Určitě dosáhnu té úrovně, na kterou se chci dostat.”

Ale řekl jste, že máte obavy...

„Protože jsme zatím nenašli řešení toho problému, ale zatím jsem absolvoval jen čtyři závody a ještě jich je patnáct a dalších devatenáct příští rok. Mám spoustu času na to, abych našel tu svoji cestu, začne to zítra, kdy budou důležité testy.”

Je zvykání na Hondu těžší než na Ducati?

„Ano, čísla to jasně ukazují, body v hodnocení a moje zpoždění na trati. Prožívám velmi těžké období, ale tolik jich je na tom ještě hůř než já. Jsem šampión a chci v tomto podniku uspět. Doufám, že i Honda má stejnou touhu.”

Zdroj: www.gpone.com

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Velkou cenu Německa vyhrál Márquez před Viňálesem a CrutchlowemMarc Márquez (Repsol Honda Team) už podesáté zvítězil na Sachsenringu, v neděli vyhrál Velkou cenu Německa s náskokem 4,5 s a zvýšil svůj náskok v šampionátu. Vyrovnal Rossiho rekord v počtu vítězství na jednom okruhu. Jako druhý dojel do cíle Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP) a Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol).
13:13, 16.07.
12:52, 16.07.
18:07, 15.07.
17:53, 07.07.
17:35, 07.07.
12:28, 07.07.
21:42, 06.07.
18:34, 06.07.
18:29, 06.07.
14:47, 06.07.
14:41, 06.07.
11:53, 06.07.
18:29, 05.07.
18:20, 05.07.
12:39, 05.07.
11:50, 05.07.
16:16, 04.07.
19:19, 03.07.
12:26, 02.07.
15:30, 30.06.
14:55, 29.06.
14:36, 29.06.
11:44, 29.06.
16:01, 28.06.
11:54, 28.06.
19:01, 27.06.
15:36, 16.06.
14:17, 16.06.
11:36, 15.06.
15:51, 14.06.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V