jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Lorenzo hovoří o své kariéře

Už je to skoro třicet let, co jsem zahájil svoje dobrodružství ve světě motocyklů. Tři desetiletí – za tu dobu se urazí dlouhá cesta. Během této doby byla jedním z úhelných kamenů mé kariéry filozofie obětování. Úspěch a oběť jdou nepochybně ruku v ruce a já jsem nikdy neuvažoval o tom, že bych tenhle dvojčlen chtěl narušit. Aby člověk získal slávu, musí vědět, jak trpět. A snaha o dosažení maxima je základním nástrojem, aby člověk dosáhl svých cílů.

Cenou za úspěch je tvrdá práce a obětování. Vyžaduje to oběti a odhodlání, aby se člověk stal mistrem světa. To je prostě MotoGP.
 
Byly mi sotva tři roky, když mi otec ukázal cestu, a zakrátko jsem začal vítězit v Poháru Aprilie (Aprilia Cup), musel jsem se naučit vzdát se mnoha rozmarů dítěte tohoto věku. To byl teprve začátek dlouhé řady překážek, které jsem se naučil překonávat, abych se dostal mezi nejlepší. V nejtemnějších chvílích, jako když jsem měl ošklivou nehodu, když mi bylo čtrnáct, jsem musel zatnout zuby, abych nehodil ručník do ringu. Byl jsem ochotný zaplatit jakoukoli cenu, abych dosáhl splnění svého snu: stát se mistrem světa.
 
Ve stopětadvacítkách jsem se poměřoval s jezdci takového kalibru, jako byl Pedrosa nebo Stoner. To mi umožnilo, abych se rozvíjel velmi rychle. A nehody během mého prvního roku ve třídě 250cc mě donutily, abych dozrál mentálně. Vždycky jsem se cítil velmi bezpečně, ale začal jsem si uvědomovat riziko zranění. Právě tehdy jsem se rozhodl posílit svou přípravu a kromě toho, že jsem si vždycky sáhl až na dno po fyzické stránce, rozhodl jsem se začít procovat také na psychické stránce. Výsledky se dostavily téměř okamžitě.B rzy nato jsem mohl okusit své první dva tituly na Aprilii.

Potom přišel skok do MotoGP. Byla to odměna za tak velké množství práce, ale nebyl jsem ochotný se s tím spokojit. Plně jsem si uvědomoval ten náročný úkol, který přišel, když jsem byl v jednom týmu s Valentinem. Ale byla to velká výzva a věděl jsem, že se znovu musím dostat až na samou hranici možností. To všechno byl dar, který jsem musel věnovat v zájmu své konkurenceschopnosti. Možná, jak už jsem řekl předtím, to bylo mládí, že jsem si tak málo uvědomoval, co mi dává křídla, i když nehody během mého prvního roku hrozily, že mi ta křídla odstřihnou. Musel jsem se pro tu nejnáročnější kategorii připravovat víc než kdy jindy. A výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. O dva roky později jsem už byl šampión.

Závodník s číslem 99 musel vynechat testy v Sepangu. Ale jak se cítí teď, když zahajuje sezonu se svým novým týmem?
 
Duševní síla a vyčerpávající práce s mým týmem mi umožnila dvakrát přijít o titul mistra světa a také se zase dvakrát vzpamatovat. Během devíti let u Yamahy jsem urazil dlouhou cestu a pak přišel čas přejít k Ducati. Musel jsem se znovu změnit, abych byl na Desmosedici konkurenceschopný. Ta výzva byla pro mne vzrušující a dokázal jsem se přizpůsobit charakteristickým rysům motorky za cenu přetvoření mého stylu jízdy. Do toho jsem investoval spoustu času a obrovské úsilí. Výsledky přicházely pomalu a hrozilo, že se v mé mysli usadí frustrace. Loňský rok byl, upřímně řečeno, náročný a prošel jsem obdobím emocionální nestability. Mohl jsem hodit ručník do ringu, ale takový já nejsem. A takový nikdy nebudu. Mnozí si přáli vidět, jak odcházím, ale osud měl pro mne v zásobě jiný plán.

Podepsání smlouvy s Hondou bylo pro mne obrovskou injekcí motivace. Jsem přesvědčený, že s pomocí své mentality, cílevědomosti a oběti mohu být na RC213V velmi konkurenceschopný. Bojovat s Markem je výzva pro každého jezdce. A v tomto bodu mé kariéry je to velké povzbuzení. Houževnatost je naprosto zásadní. Měl jsem neobvyklé předsezonní období kvůli zranění zápěstí, ale je dost času na doléčení, abych mohl snít. Krok za krokem. Zatím jsem jediným závodníkem, kterému se podařilo získal titul v boji s Markem. Nic není nemožné a při velkém úsilí to chci dokázat znovu.

 

Zdroj: www.motogp.com

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
6.3.2019 21:35 - Mefisto
Mefisto
Náročný rozhovor, náročný článek (ok)
Velkou cenu Španělska vyhrál Márquez před Rinsem a ViňálesemMarc Márquez (Repsol Honda Team) si vynahradil nehodu při Velké ceně v Austinu a s naprostou převahou zvítězil v Gran Premio Red Bull de España. Vede teď v šampionátu s rozdílem jednoho bodu. Jako druhý dojel do cíle Álex Rins (Team Suzuki Ecstar), třetí byl Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP).
14:54, 18.05.
14:51, 18.05.
12:40, 18.05.
15:23, 17.05.
15:19, 17.05.
22:31, 16.05.
21:49, 16.05.
21:54, 07.05.
22:07, 06.05.
21:06, 05.05.
15:31, 05.05.
12:11, 05.05.
12:02, 05.05.
17:46, 04.05.
14:52, 04.05.
14:47, 04.05.
11:20, 04.05.
21:00, 03.05.
19:51, 03.05.
15:47, 03.05.
13:36, 03.05.
12:22, 03.05.
21:59, 02.05.
21:19, 02.05.
22:26, 01.05.
23:26, 30.04.
22:40, 21.04.
22:18, 16.04.
16:41, 15.04.
12:46, 15.04.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V