jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Podle Márqueze jezdí Quartararo na Yamaze jako Lorenzo

Marc Márquez říká, že se Fabio Quartararo stal nečekaným „technickým kitem” protože jezdí na motocyklu týmu Petronas Yamaha podobným stylem jako Jorge Lorenzo v době, kdy pro tohoto japonského výrobce jezdil.

Márquez bojoval se svým současným týmovým kolegou, když zahájil svou kariéru v královské třídě v roce 2013. Lorenzo zůstal u Yamahy až do konce sezony 2016, než na dva roky přešel k Ducati.

Lorenzo, který na Yamaze získal tři tituly mistra světa, v roce 2015 v boji o titul porazil Márqueze, používal na motocyklu YZR-M1 plynulý styl s vysokou rychlosti v zatáčkách. Tento styl Márquezovi připomíná Quartararův způsob jízdy během soubojů v letošní sezoně.

Márquez porazil francouzského nováčka v dalším souboji v posledním kole a vyhrál Velkou cenu Thajska. Zopakovali si svůj souboj v Misanu, kdy španělský závodník bojoval se svým soupeřem po celý závod. Márquez si zajistil titul mistra světa MotoGP 2019. Nedovolil Quartararovi, aby získal své první vítězství v královské třídě.

Na šestadvacetiletého španělského závodníka zapůsobilo rychlé zlepšování jeho nového soupeře během letošní sezony a má pocit, že svým stylem jízdy dokáže z technického kitu Yamahy dostat maximum. 

„Fabio jezdí na Yamaze velmi dobře. Mám některé vzpomínky z minulosti. Má podobný styl jízdy jako Jorge, když byl na špičkové úrovni u Yamahy,“ řekl Márquez. „Jezdí na Yamaze a využívá celou trať.“

„Také rychlost zvládal dobře a dnes byl opravdu velmi rychlý po celý závod, ale samozřejmě máme některé silné prvky, což je v současnosti motor, ale oni mají jiné silné prvky,což je přilnavost na zadní pneumatice
.“

„Ve třetím a čtvrtém sektoru bylo nemožné jet s naší motorkou za nimi, ale hodně se zlepšuje a příští rok bude jedním z hlavních uchazečů o titul.“

Márquez říká, že musel riskovat a jet v prostřední fázi závodu na svém motocyklu Repsol Honda „na maximum“, když si začal Quartararo vytvářet náskok v čele, když si tito dva vyměňovali nejrychlejší rekordní kola na okruhu Chang International.

„V průběhu závodu byla chvíle, kdy jsem za ním byl o 0,7 nebo 0,8 s, skoro o sekundu, tak jsem si řekl, že pokud nezpomalí, nebude možné vyhrát,” uvedl.

„Ale potom, když jsem zajel své nejrychlejší kolo, jsem měl  pocit, že bych to mohl buď vzdát nebo se pokusit, a tak jsem se rozhodl to ve dvou kolech zkusit na maximum
a řekl jsem si, že když to zvládnu v těchto dvou kolech, budu připravený vyhrát závod.“

„A tak jsem to udělal, jel jsem dvě kola na maximum a zajel jsem nejrychlejší kolo, tak jsem si řekl, že teď je čas zvolnit a zklidnit se, protože jsem s přední pneumatikou byl na hranici.“

„Dnes jsme získali výhodu díky našemu motoru na těch dvou dlouhých rovinách a potom ve 3. a 4. sektoru byl on mnohem rychlejší, protože když máte točivý moment, tak ztrácíte přilnavost, a když máte přilnavost, ztrácíte točivý moment.Takže to je kompromis a zvládli jsme to tím nejlepším způsobem.“

Zdroj: www.crash.net

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Márquez v Japonsku vyhrál a zajistil Hondě titul nejlepšího výrobceMarc Márquez (Repsol Honda Team) už počtvrté v řadě zvítězil ve Velké ceně Japonska. Na druhém místě dojel Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) a získal titul Nováček roku. Třetí Andrea Dovizioso (Ducati Team) získal sté umístění na pódiu v motocyklové velké ceně.
00:10, 22.10.
13:50, 20.10.
12:36, 20.10.
11:17, 20.10.
22:36, 19.10.
09:05, 19.10.
13:45, 18.10.
09:35, 18.10.
09:32, 18.10.
22:28, 17.10.
22:02, 16.10.
21:08, 16.10.
22:37, 15.10.
22:14, 07.10.
18:05, 06.10.
11:49, 06.10.
17:56, 05.10.
11:17, 05.10.
11:13, 05.10.
10:54, 05.10.
13:04, 04.10.
22:11, 03.10.
21:40, 01.10.
20:57, 25.09.
21:09, 22.09.
21:03, 22.09.
15:41, 22.09.
13:59, 22.09.
20:27, 21.09.
19:35, 21.09.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V