jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Rossi o problémech v Thajsku
Optimismus Valentina Rossiho byl otřesen, když zakončil náročné testy v Thajsku dvanáctým časem.

Zatímco Johann Zarco se na svém motocyklu satelitního týmu Tech 3 byl skoro celý poslední den mezi nejrychlejší, Rossi a jeho týmový kolega Maverick Vináles se pohybovali někde kolem konce první desítky.

Nikdo nemůže říct, že by se nesnažili, oba jezdili až do závěru testů v pět hodin odpoledne. Ale Rossi měl na nejrychlejšího Daniho Pedrosu ztrátu 0,730 s, Vináles byl o 0,8069 s pomalejší a v neděli nedokázal zlepšit svůj čas z druhého dne testů.
 
Co bylo dnes hlavním problémem?

„Pořád máme problémy se zadní pneumatikou a na zadní pneumatice jsme závislí,” odpověděl Rossi.

„Podle mne je problém, že pokud můžeme jet na měkčí pneumatice, jsme rychlejší. Ale bohužel přijdeme o značnou část pneumatiky, protože je její teplota příliš vysoká.”

„A člověk pak musí jet s pneumatikou, která je tvrdší. Když je pneumatika trochu tvrdší, můžete dojet až do konce závodu, ale jste pomalejší. Takže jsme hodně pracovali, ale všechno to závisí na přilnavosti zadní pneumatiky.”

Zarco zajel svůj nejlepší čas na kombinaci střední přední pneumatiky a měkké zadní.

„Pokud jde o mne, mluvíme hodně o podvozku, o elektronice a všem možném. Ale velmi záleží na pneumatikách. Někdy je to tak, že když změníte pneumatiku, změní se celkový pocit kontaktu s motocyklem.”

„Loni byla situace velmi podobná. Takhle je velmi těžké pracovat na vývoji motocyklu, protože někdy máte problém a potom po dvou hodinách ten problém zmizí.”

Rossi zopakoval, že Yamaha má před sebou ještě spoustu práce.

Už předtím během testů Rossi mluvil o tom, že je potřeba zlepšit akceleraci prostřednictvím zlepšení elektroniky – to je oblast, kde Yamaha podle něho zaostala od zavedení jednotného softwaru v roce 2016.

„Zatím jsme se moc nezlepšili ve srovnání s loňským rokem, hlavně v elektronice, takže si myslím, že máme ještě spoustu práce a v této chvíli se musíme potýkat s problémy. Ale tak to je dnes. Možná to v Kataru bude lepší.”

„Hodně jsem hovořil se všemi japonskými techniky a snažil jsem jim poskytnout veškerý svůj feedback. Myslím, že problém je docela jasný. Ale není snadné ho napravit. Je to těžké. Podle mne musíme počkat do Kataru, abychom pochopili, jaký je náš potenciál na té trati. Ale nemyslím si, že budeme mít něco nového. Musíme víc myslet na budoucnost.”

„Navíc je tu spousta lidí konkurenceschopných. Musíme se soustředit a snažit se dosáhnout maxima.”

Rossi a Yamaha nebyli jediní, kteří viděli, že se jejich forma při druhém ze tří oficiálních testů zhoršila. Rossi řekl, že nejvyrovnanější výkon zatím podává Honda.

„Upřímně řečeno, po Malajsii jsem byl spokojenější, protože jsem se cítil lépe. Moje rychlost byla lepší. Tady máme větší problémy,” vysvětlit.

„Myslím, podle toho, co jsem pochopil, je jediným konkurenceschopným výrobcem na obou tratích Honda, hlavně Márquez, ale i Dani a Crutchlow.”

„Ducati byla v Sepangu velmi rychlá, Lorenzo byl první a tady má hodně problémů. Takže musíme počkat do Kataru a uvidíme, co se stane.”


Rossi také objasnil specifikaci svého podvozku.

„Není to přesně podvozek 2016, ale ta letošní motorka je podobnější. Cítím se lépe, protože můžu vjíždět do zatáček rychleji a mám lepší pocit na předku. Ale stále ještě musíme pracovat, hlavně na akceleraci.”

Rossi také odmítl spekulace o tom, že teď dominuje při práci na vývoji Yamahy na úkor Vinálese.

„Ne... Pokud Maverick chce použít něco jiného, může. Protože i loni jsme někdy zkoušeli rozdílné věci.”

Zdroj: www.crash.net

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Velkou cenu Malajsie vyhrál Márquez před Rinsem a ZarkemMarc Márquez (Repsol Honda Team) získal v Malajsii 70. vítězství své kariéry. Zdálo se, že diváci uvidí ostrý boj Márqueze a Valentina Rossiho (Movistar Yamaha MotoGP), ale závod skončil pro Rossiho katastrofálně, nehodou. Pódium v Sepangu doplnili Álex Rins (Team Suzuki Ecstar) a Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3).
16:28, 15.12.
22:55, 12.12.
21:37, 10.12.
22:42, 02.12.
22:28, 28.11.
21:30, 23.11.
21:44, 18.11.
21:18, 18.11.
15:57, 18.11.
20:50, 17.11.
15:03, 17.11.
14:17, 17.11.
13:18, 17.11.
20:29, 16.11.
16:56, 16.11.
16:34, 16.11.
21:22, 12.11.
13:43, 04.11.
08:41, 04.11.
21:34, 03.11.
15:22, 03.11.
13:35, 03.11.
09:20, 03.11.
09:04, 03.11.
08:42, 03.11.
23:28, 02.11.
14:40, 02.11.
19:37, 30.10.
19:36, 28.10.
08:25, 28.10.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V