jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
 
Hana Masaryková - 31.3.2015
 
Brněnský okruh končí Zdroj: Motorelax
Nick:
Uživatel nepříhlášen
Komentář:
Zadávat příspěvky může pouze registrovaný uživatel.
Strana:  1  2
12.4.2015 13:23 - motogpmania
motogpmania
Jako za socializmu tady byla a srala mě ruská propaganda, tak
ani teď nepůjdu se stádem a budu tady opěvovat Ameriku.
Juro, nevnucuj, že jsem tvrdil, že obyčejní Američané chtějí válku, to jsem neřekl ani mezi řádky.
To, že obyčejní lidi z východu obdivují západní státy není ani tak z touhy po demokracii, ale spíš z touhy po životním stylu západu, po všech vymoženostech a bohatství. Ale potom co vše budou mít, je otázka, zda to je to, co člověka a hlavně lidstvo dlouhodobě uspokojí.
Aby bylo jasno, nikdy jsem nebyl pionýr natož komouš. Taky jsem byl nadšený západním životním stylem. Časem si ale člověk uvědomuje, že bohatství, které nahromadil je úplně k ničemu, v porovnáním s tím, kam to vede.
Vše je založeno na penězích, a to včetně demokracie. Tato situace je takovým přechodovým můstkem k zániku lidstva samotného. Proč asi má Islámský stát tolik příznivců? Samozřejmě z fanatismu, který vychází z beznaděje nad decimováním chudých zemí (Afriky, jižní Asie atd..) bohatým západem.
A to ani nemluvím o ekologii, o které se jen mluví a hledají se výmluvy, jak ospravedlnit a zdemagogizovat její skutečný stav. ,
Tak na závěr, neomlouvám Rusko ale kritizuju západní zřízení založené na penězích, to znamená na nabídce a poptávce bez ohledu na sociální smír ve světě a ekologii.
Ani radši nepřemýšlím, v čem budou vyrůstat moje vnoučata nebo jejich potomci. Kdo tohle nevidí nebo k tomu ještě nedospěl, tak může si užívat bohatství a kochat se demokracií, ale bohužel na úkor svých potomků. (ko)
11.4.2015 14:17 - Minarelli
Minarelli
Jura: Ruské tajné služby jsou jistě schopné. Ale opravdu si myslíte, že jedině ruské tajné služby se snaží získávat informace, eventuelně podporovat něco, co jejich zaměstnavateli vyhovuje? To jen u nás jsme byli tak naivní, že si mnozí v roce 89 mysleli, že teď, když máme tu svobodu, žádné tajné služby už nejsou potřeba, takže se odtajnilo mnoho věcí, které se odtajnit neměly. "Oyčejný Ukrajinec se zhlíží v západu". No, nevím, řekla bych, že už před vypuknutím konfliktu byl rozdíl mezi západní a východní částí Ukrajiny. Ano, Putin potřebuje vojenskou základnu v Černomoří, proto došlo k přičlenění Krymu. Ta základna tam byla velmi dlouho a Rusko za ni Ukrajině platilo značné množství peněz. Když se začaly podnikat kroky, které směřovaly ke vstupu Ukrajiny do EU, a když to stále víc vypadalo, že by Rusko o přístup k Černému moři mohlo přijít, Putin začal jednat. Vstup Ukrajiny do EU ovšem není reálný. A zrovna tak netuším, proč by Rusko toužilo obsadit celou Ukrajinu, jak mnozí předpokládají. Myslím, že Rusko má svých starostí dost.
11.4.2015 9:30 - Jura
Jura
Minarelli: Zakazovat ruštinu v reakci na co ? Na Putinem organizovanou separační činnost ? Poštvali koho ? Třeba tatary asi ne.
Ale to je jedno, kdo co kde páchal skrz tajné služby, kdo na čí pokyn střílel do lidí apod. nevím a ani se to nikdo z nás nikdy nedozví. Můžu se řídit jenom jasnými obecnými fakty:
Obyčejný Ukrajinec se zhlíží v západu, je teď jedno jestli je naivní nebo zblblý. Lepší život nevidí v Rusku ale v Západě a Janukovyč jako Putinova loutka chtěl tohle vetovat.
Putinovy záměry jsou taky jasné, vojenská základna v černomoří a přistup k ní po suchu. Činnost rozvracečů, agentů, manipulace voleb, neoznačené vojenské jednotky, lživá propaganda .. co více chcete ?

Ferda: Čína se rusům naskytla až tímto okamžikem ? Ale notak. Stejně tak jakože jejich rozmach nestojí na dvou ostrůvcích. Došlo k tomu ziskuchtivostí a neřízenou obchodní spoluprácí.
Civilisty do toho nemotám já ale mgpmania.
a konečně, pokud nerespektuješ v dnešní době suveréní samostatný stát který sám o sobě nebyl ničím kontroverzní .. nemám k tomu co říct. V takovém opřípadě je jakákoliv diskuze zbytečná. To si může kdokoliv zabrat Izrael, Finové kus sibiře, rusácí Aljašku atd., končím debatu.
10.4.2015 20:45 - Variotek
Variotek
Ferda: Mě taky ne (i když už tu není), ale s tím naše historie nemá nic společného.
10.4.2015 20:36 - Ferda
Ferda
Variotek: Když mi se zrovna přítomnost americké armády v naší vlasti vůbec nelíbí.
10.4.2015 19:34 - Variotek
Variotek
Ferda:A k čemu nám to je ohánět se historií? Můžem jen snít jaké by to bylo nebýt toho či onoho. A to je nám k hovnu. Důležité je žít v přítomnosti...
10.4.2015 18:33 - Ferda
Ferda
Variotek: Díky za upřesnění s Brity. Nebyl jsem si jistý a chtěl jsem to naznačit i v příspěvku, ale nějak jsem to tam nedal.

Né že bych chtěl nějak povyšovat náš stát, ale my jsme oproti Ukrajině dokázali i poměrně expandovat. Velkomoravská říše je toho jasným důkazem. A když se podíváš na naše dějiny a ukrajinské, tak jsme na tom přece jen poněkud lépe.
10.4.2015 18:09 - Variotek
Variotek
Ferda: Hongkong byla britská kolonie. A i když nesouhlasím s EU a USA a jejich politikou ohledně Ukrajiny, tak takhle jak ty o ní píšeš tak přesně tahle slova použil Hitler na Československo v letech 1938 a 1939.
10.4.2015 17:56 - Ferda
Ferda
Jura: Sankce na Rusko se Američanů téměř nedotkly. Zatím, ale prohloubení ekonomiky Ruska s Čínou se jich časem dotknou určitě. Už jen tím, že Rusko bylo na dodávky surovin vázano především na Evropu se jim najednou naskytla možnost dodávat do Číny, která je mnohem větší odběratel surovin než Evropa.

Bohužel tohle oseje starý kontinent.

Pokud se jedná o Čínu, tak rozvoj jejích pokroku začali Amíci díky průmyslovým zónám v Hong Kongu a Tchaj Wanu. Když jim skončily výsostní práva, tak tam naběhla Čína a skopčila nejen technologie, ale taky obchodní návyky a trhy ji samozřejmě zůstaly taky. Pak už bylo celkem jednoduché udělat z chudobné Číny výrobního giganta.
Amíci jsou prostě nepoučitelní, stejnou chybu udělali už dříve v zdevastovaném Japonsku.

Civilisty bych do ničeho nezapojoval, sám doufám, že neznám nikoho, kdo by si válku přál. Každý normální člověk má z války strach. Pouze hodně movití lidé si na válce chtějí vydělat.

A když jsme začali s Ukrajinou, tak by bylo dobré si položit otázku kdo to ta Ukrajina je a jaký má historický původ. Když se podíváš na jejích rodokmen, tak zjistíš, že vlastně ani žádný rodokmen nemají. V podstatě je to území, které mělo tak velké množství vlastníků, že dnes už nikdo neví čí je. Dokonce i náš národ si kus Ukrajiny bral za své území a o polácích ani nemluvě.
Právě tady je hlavní kámen úrazu, na Ukrajině nikdy nedošlo k jejímu šlechtění, ale pouze o drancování. A o to se mnozí pokoušejí dodnes.

Nedivím se, že se dnes na Ukrajině válčí a přitom nikdo neví kdo je v právu.
10.4.2015 13:39 - Minarelli
Minarelli
Tak problémy na Ukrajině způsobil jako první Putin? To on vyvolal konflikty? Nějak jsem to nepostřehla. Jestliže ukrajinští představitelé hrozili tím, že zakážou ruštinu a jedinou úřední řečí bude ukrajinština, nejspíš tím poštvali dost velkou část obyvatel Krymu.
10.4.2015 12:50 - Jura
Jura
Už se tu motá páté pře deváté, Ferda: Sankce neškodí jenom Rusku, trpí tím americká i evropská ekonomika. Ta tvoje definice sedí spíše na Čínu, a nikdo proti ní nic nedělá.
mgpmania: Máš pocit že obyčejný americký lid chce válčit ? V tom případě by asi neustoupili těsně před výhrou ve Vietnamu a nezbyl by bordel a zmatek v Iráku a Lybii třeba.
Právě tahle demokracie a ohledy na civilisty jsou jejich největší slabinou.
Já bych tam žít nechtěl a s jejich politikou se taky zcela neztotožňuju, ale proboha přiklánět se k Rusku ? Putin je figura co se bude držet u moci nehledě na vlastní ústavu až dosmrti. Podívejte se jak informujou média o dění ve světě ruský lid, to je regulerně to samé co bylo před listopadem u nás. Jestli chtěli ukrajinci k EU a NATO a teď bez ohledu proč a z jak relevantních a vědomých důvodů nemá nikdo co zahájit tajnou válku s něma. Nebo snad věříte že 98% procent místních ve volbách na Krymu chtělo k rusům ?
8.4.2015 16:25 - motogpmania
motogpmania
Taky nemám kde sledovat. Ale naštěstí jsou dobří fandové kteří záznamy dají na internet. Pokud ti nevadí sledovat záznam ta se to dá stáhnout na ulozto.cz (ok)
8.4.2015 13:25 - Variotek
Variotek
motogpmania: Já bych diskutoval bohužel závody nemám kde sledovat, na netu je to bída...
7.4.2015 20:45 - Minarelli
Minarelli
Motogpmania: Vůbec ne chudák. Tu diskusi jsem si s gustem přečetla.
7.4.2015 19:51 - motogpmania
motogpmania
Chudák autor článku, asi nechtěl aby se to tady takto zvrhlo :-E
Škoda že taková diskuze není ani pod závodem. A že by bylo o čem diskutovat (ok)
7.4.2015 18:42 - Ferda
Ferda
K mému odkazu. Hledal jsem přehled o tom, kde všude se amíci sejou a to, že je v tom článku přehled celé americké válečné historie od osídlování Ameriky nemůžu a smazat půl článku taky nedokážu. Pokud se náhodou tímto nedopatřením někdo dozvěděl něco navíc, tak se mu samozřejmě omlouvám.

Amíci se montujou do všeho, co jim narušuje jejích ekonomiku a vlastně i ego, proto se sejou i do Ruska, které má větší nerostné bohatství než celá Amerika a díky menší náročností obyvatel může jít s cenami hodně dolů. Právě proto hledají každou skulinku, aby svět na Rusko uděloval embarga a tím Rusku co nejvíce škodil.
7.4.2015 14:53 - motogpmania
motogpmania
Juro vůbec jsi mě nepochopil. Psal jsem všeobecně jak o USA tak i o médiích. Jejich zeměpisná poloha s tím vůbec nesouvisí, měl jsem na mysli jejich mentalitu, válku znají jen z novin či televize u které se cpou popcornem. A příští světový konflikt by se jim už nevyhnul. To souvisí i tím že Rusové jsou sem moc uskromňovat nemusí učit zatím co Američané by ve stejné situaci byli naprosto v koncích (hlavně se nenech ovlivnit jejich "vlasteneckými filmy") A nevnucuj mě do úst Putina. Mluvím o prostých rusech kteří opravdu vědí co je bída.
To že je západ ekonomicky v pr..... je docela pravda. Ale ekonomika a životní úroveň o které jsem psal jsou dva naprosto rozdílné pojmy. Aspoň v tomto případě
7.4.2015 14:35 - motogpmania
motogpmania
endemit: o tom že Rusko má možnosti a potenciál být velmi silnou ekonomickou velmocí není pochyb. To že by ho někdo přímo napadl, tak to určitě ne. Neříkám že to je případ Ruska takhle přímo se to v téhle době nedělá. Nejdřív se zavedou ekonomické sankce, potom tajné služby z inscenací nějaký ten výbuch či masakr a potom diskutuje nad případným úderem (o kterém je dávno rozhodnuto) pod rouškou humanitární akce a zavedení "demokracie". Úder se provede na dálku. Občas nějaká ta raketa trefí civilní objekt což se stane buď omylem, nebo úmyslně to v tom případě když je potřeba posílit veřejné mínění.
Nejsem zastánce rusáků, ale když slyším pojem USA policie celého světa tak nevím zda se smát či brečet.
7.4.2015 14:04 - Variotek
Variotek
endemit:A Rusko určitě nemusí mít strach, že by je někdo napadl.

V tom případě netuším proč se USA serou do Evropy....
7.4.2015 13:33 - Jura
Jura
mgpmania: Že nevedli válku doma je tak trochu zásadně dáno zemepisnou pozicí a slozenim sousedů že, to jim těžko vyčítat.
Pokud jde o věcný popis situace, je úplně jedno jestli je na idnesu nebo kdekoliv jinde, Zeman opět naprosto ujel, nebo žereš tu propagandu Lavrovovi?
Souhlasím s těmi pěti procenty, to ale nic na věci nemění.
Co se týče "bohatého" západu, USA je ekonomicky v ještě větší p..rdeli než rusko, minimálně na ně (nas) čeká daleko větší propast až prasknou některé.. bubliny.
A nedělej z Putina chudáka kterému se ubližuje, to je zasadni omyl.
7.4.2015 12:33 - endemit
Vyber si svuj avatar...
motogpmania: Víš, to Rusko je nejbohatší země na světě a kdyby to "vedli" jenom trošku dobře, tak by to musela být už dávno nejvyspělejší země na světě. Taková Čína na tom byla ještě před 20 lety mnohem hůř, ale chytře, téměř až vychcaně začala spolupracovat ze západem a kde je teď. A Rusko určitě nemusí mít strach, že by je někdo napadl. A když už, tak by je mohla napadnout jedině právě ta Čína, až bude potřebovat prostor a více surovin. Ale i tady na to jde Čína chytře a v některých oblastech Ruska hraničících s Čínou už je Číňanů víc než Rusů, takže se ani do žádných válek pouštět nemusí.
7.4.2015 8:14 - motogpmania
motogpmania
USA na svém území nikdy nezažili válku s jinou zemí. Znají to jen z filmů kde se vždy najde udatný amerikán který spasí svět. Ono se vždy lépe kouká na masakr někde za oceánem který USA dělá na dálku svou technologií. Pokud někdo z Vás věří idnes a jiným "nestranným médiím a jejich "demokratickým komentátorům je tak drobek naivní. Normální člověk včetně zasvěcených komentátorů (i našich slavných politiků) vím max.5 % pravdy toho co nám opravdoví mocní tohoto světa dovolí zjistit.A věřte že vím o čem píšu.
Amerika je hrozbou pro celé lidstvo stejně jako byl Sovětský svaz v 50-80 letech minulého století.
V této době se pod rouškou demokracie dělají hrozná zvěrstva, ale to ostatně se dělo co je svět světem, sice pod jinými záminkami a lokálně. Nyní v globálním světě jsou tyto věcí skutečnou hrozbou pro existenci samého lidstva .
Co se týče Ruska je to země která potácí v ekonomických problémech ale na rozdíl bohatého západu jsou obyčejní lidé v celonárodním měřítku zvyklí strádat a jsou pro svou zemi připraveni bojovat (na rozdíl od Američanů, kteří o tom jen mluví,a hrají ve filmech).Rusko bych přirovnal k poraněnému zvířeti které když je zahnané do kouta je schopné bojovat i za cenu vlastního života. Kvůli tomuto je Rusko stejnou hrozbou jako USA.
A to jsem ještě nevzal v potaz Islámský stát který v budoucnu bude to co ani Rusko s USA nebylo 10-I
6.4.2015 22:43 - Jura
Jura
endemit: Tys to zase daleko lépe formuloval (ok)
6.4.2015 22:06 - endemit
Vyber si svuj avatar...
Jura: Ještě jednou a pořádně jsem si přečetl tvůj příspěvek a jsem rád a příjemně překvapen, že se shodujem téměř do písmene. Je vidět, že perfektně analyticky uvažuješ a že tedy výborně dokážeš vyhodnotit, co je jen tendenční blábol (viz článek o amerických "zvěrstvech") a co je holý, nezpochybnitelný fakt. Např. neskutečné chování Zemana. Škoda, že je v této rychlé době čím dál méně lidí, kteří se dovedou podívat problému na zoubek opravdu do hloubky a nevidět jen A, ale taky B.
6.4.2015 21:42 - endemit
Vyber si svuj avatar...
Jura: (ok) Souhlasím. Vidím, že máme stejné názory. Ještě k tomu Zemanovi a velvyslanci. Tady je myslím dobrý rozbor.

http://zpravy.idnes.cz/komentar-ke-sporu-zemana-s-scharpiem-dvq-/domaci.aspx?c=A150406_112110_domaci_cen#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
6.4.2015 21:26 - endemit
Vyber si svuj avatar...
Ferda: Vždyť ten server nemůže brát soudný člověk vážně. Je to jak Rudé právo v nejlepší formě. Většina jsou lži a polopravdy. Zkus někdy uvažovat sice kriticky, ale v souvislostech. Dej si čas a najdi si informace z více důvěryhodných zdrojů a ne z nějaké žumpy, cíleně útočící ideologicky na nejnižší pudy čtenářů. A nezaměňuj následek za příčinu. Jinak, já jsem schválně zmiňoval jen dobu od 2 sv. války. Věnovat se totiž válkám od 18 století, jak to udělal u USA výše zmíněný plátek, tak můžu jmenovat téměř jeden stát za druhým a jejich neustálé války. Zmíním snad jen napoleonské války, koloniální války, atd. Tenkrát to bylo "normální" a v kontextu těchto válek vypadají USA téměř jak ovečky. Taky bych mohl zmínit, kolik desítek milionů lidí zemřelo v bývalém Sovětském Svazu, a to dokonce v dobách míru. Proti tomu USA působí až andělsky.
Variotek: Však já zmiňuju v onom vtipu rok 1968. Samozřejmě, "smůla" byla, že jsme se po válce nedostali do americké sféry vlivu. Irák jsem zmínil a doplním, aby bylo jasno, že to byla svévolná akce Bushe v pozadí s ropnými magnáty. Amerika tedy nebyla v právu. S Vietnamem už to je všechno mnohem, mnohem složitější. A v bývalé Jugoslávii, potažmo Balkánu by se bojovalo možná dodnes, nebýt zásahu NATO. Mimochodem, nevím jak by se lidem u nás líbilo, kdybychom museli najednou přijmout možná až desetisíce utečenců, které Miloševič vyhnal ze svých domovů a jehož až to bombardování donutilo s tím přestat. A nakonec bych řekl, že nechápu lidi, kteří zažili komunismus a přesto teď mají Putina, jenž je reliktem tohoto zvráceného režimu, div ne za spasitele. A hlavně ještě jednou podotýkám, že nebýt Amíků, tak patříme stále pod Sovětský Svaz a byli bychom na tom jen trochu lépe než Sev. Korea. To jest, o internetu by se nám mohlo jen zdát, nanejvýš by pár vyvolených mělo k dispozici pár povolených stránek. Počítače by byly nedostatkové zboží, mobily by byly scifi, západní kultura, hudba, filmy by se k nám opět složitě pašovaly, atd. To si zřejmě spousta lidí vůbec neuvědomuje. Už nemám moc co dodat, takže tím končím.
6.4.2015 20:43 - Jura
Jura
Variotek: Starat se o sebe a nelézt do prdele .. to jsou kecy. Starej se o sebe a brzo se někdo postará o tebe, lézt do prdele je fráze použitelná na cokoliv co se komu hodí.
Zeman je bezcharakterní ostudná mocechtivá figurka. Před volbama proběhly vykonstruované kampaně proti Schwarzenbergovi, po neúspěchu Zemanovců se od nich okamžitě distancoval a zkoušel osnovat puč v ČSSD. Toto můj prezident není. Cože to chce stavět, baťův kanál za 300miliard ? Nebo tři biliony ? :-D
6.4.2015 20:33 - Jura
Jura
Ferda: To je seznam úplně k ničemu, použít v tomhle směru události z dob kolonizace můžeš to samé sepsat na všechny národy mající nějakou moc v daném období. Co se dělo v Ásii za carů až po Stalina by vydalo na minimálně stejný soupis. V Číně, v Japonsku boje o moc, vraždění a genocidy (v menším měřítku než umožnily moderní technologie) byly všude. A konečně, všechno to strčí do kapsy islám, co ten napáchal za dva tisíce let překoná snad jenom zničení planety.
Spousta věcí tam je sepsána tendenčně a každé druhé tvrzení zavání sáhodlouhou polemikou, celkově to nemá žádnou hodnotu.

Jistěže z ameriky přišlo hodně zla ale nic není černobílé, záleží co je ziskuchtivý zločin, co vedlejší účinek, co nutné zlo a to celé ve srovnání se zbytkem světa.
Na spoustu amerických keců jsem háklivý, ale daleko víc mě sere Zeman. Ten velvyslanec neřekl vůbec nic nevhodného, naopak to byl střízlivější komentář než bych zvolil já. Politika socanů a Zemana kterak přestali uznávat Tibet kvůli pochybným ekonomickým přínosům a kterak přikyvuje nezvladatelnému Putinovi je skutečná vlastizrada. Průjezd kolony (notně obstaróžní :-) ) parnera v NATO je samozřejmost.
6.4.2015 18:58 - Ferda
Ferda
Tady je výčet o zvěrstvech amerických soudruhů.
Bez mučení přiznávám, že pár jich bylo učiněno v dobré víře.
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
6.4.2015 17:09 - Variotek
Variotek
V roce 1948 nás někdo obsadil? Sem si nevšiml. Kdo USA volal do Vietnamu a do Íráku nebo Jugoslávie? V případě Íráku si sprostě vymysleli tajné továrny na chemické zbraně a bombardování Jugoslávie omlouvali slovem humanitární. To že jsou častými terči teroristů se není čemu divit když se serou do věcí po kterých je jim hovno, např. teď s Ukrajinou. To slavné povstání na Majdanu ve kterém mají prsty USA i EU. A jen lezme USA do prdelky až se něco stane budeme první kdo to od Rusů schytá a oni se nám budou smát za oceánem.
Strana:  1  2
Velkou cenu San Marina vyhrál Dovizioso před Márquezem a CrutchlowemAndrea Dovizioso (Ducati Team) získal vítězství ve Velké ceně San Marina. Dostal se do vedení a potom vyvinul neuvěřitelnou rychlost. Pro Ducati zajistil její teprve druhé vítězství na trati v Misanu. Ducati zvítězila už ve třetím závodě v řadě. Jorge Lorenzo vyhrál závod v Brně a v Rakousku. Lorenzo byl mezi jezdci vpředu i tentokrát, ale bohužel v předposledním kole spadl, když bojoval s Markem Márquezem (Repsol Honda Team). Ten byl nakonec druhý, třetí pozici obsadil Cal Crutchlow (LCR Honda) jako nejlepší z jezdců nezávislého týmu.
23:44, 22.09.
23:27, 22.09.
23:05, 22.09.
22:35, 22.09.
22:20, 22.09.
23:05, 20.09.
21:19, 18.09.
14:42, 18.09.
21:30, 14.09.
22:45, 13.09.
20:58, 09.09.
15:26, 09.09.
23:13, 08.09.
20:40, 08.09.
15:36, 08.09.
15:20, 08.09.
22:29, 07.09.
16:23, 07.09.
11:26, 07.09.
22:09, 06.09.
22:47, 05.09.
21:28, 05.09.
12:59, 05.09.
22:19, 04.09.
22:02, 04.09.
21:00, 03.09.
15:13, 26.08.
14:57, 26.08.
22:28, 25.08.
21:03, 25.08.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V